Arkadaşlar merhaba, tanıdık bir kaç yerel firma ile anlaşıp sosyal medya yönetimi ve ürün fotoğraf çekimi işine girmeyi düşündüm. Bunun için elimde pc'den başka herhangi bir ekipman yok ve kamera, drone gibi ekipmanları da zamanla almayı düşünüyorum. Photoshop bilgim de çok üst seviye değil ama psd dosyaları ile her türlü idare edebilirim diye düşünüyorum. Sizce ilk etapta bütçe olmadan bu işe girilir mi? Tavsiyeleriniz nedir başka ne yapabilirim?