mba adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
linux kurulumundan anlayan varmı yardım lazım
14
●252
- 04-05-2026, 00:30:25isoyu masaüstünden seçin programıda yönetici olarak çalıştırın hocamerdemir2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-05-2026, 00:31:11erdemir2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Programı yönetici olarak çalıştırıp deneyebilir misiniz hocam? - 04-05-2026, 00:37:05Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleuğraşınız için teşekkürler hocalarım iso dosyasını masaüstüne atıp uygulamayı yönetici olarak çalıştırdım hata mesajı gelmedi ama hiçbirsey gelmedi öyle bekliyorASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 04-05-2026, 01:06:55T2 Linux adında özel iso dosyaları var. Spesifik olarak Mac için yapılmış. Videolarını izleyip yapabilirsiniz. Normal iso yüklemesi sonrasında kuvvetle muhtemel ethernet, klavye ve trackpad driverları olmayacağı için bir şey yapamayacaksınız. T2 Linux'u araştırın, içerisinde Ubuntu vs de var.

