isoyu masaüstünden seçin programıda yönetici olarak çalıştırın hocam
Programı yönetici olarak çalıştırıp deneyebilir misiniz hocam?
uğraşınız için teşekkürler hocalarım iso dosyasını masaüstüne atıp uygulamayı yönetici olarak çalıştırdım hata mesajı gelmedi ama hiçbirsey gelmedi öyle bekliyor