Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
isoyu masaüstünden seçin programıda yönetici olarak çalıştırın hocam
ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Programı yönetici olarak çalıştırıp deneyebilir misiniz hocam?
uğraşınız için teşekkürler hocalarım iso dosyasını masaüstüne atıp uygulamayı yönetici olarak çalıştırdım hata mesajı gelmedi ama hiçbirsey gelmedi öyle bekliyor