• 01-05-2026, 16:32:23
    #1
    Esnaf ve eticaret yapan arkadaşlar işler ne durumda...
  • 01-05-2026, 16:32:54
    #2
    Allah’a bin şükür hocam çorbamız kaynıyor .
  • 01-05-2026, 16:33:19
    #3
    Kısıt algoritmasına yakalanmazsak iyi 😊
  • 01-05-2026, 16:34:02
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Dio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Esnaf ve eticaret yapan arkadaşlar işler ne durumda...
    Selamün Aleyküm. ah ulan ah.
  • 01-05-2026, 16:34:18
    #5
    20 Yıllık esnafım, en kötü günlerimi yaşıyorum iş bakımından .
  • 01-05-2026, 16:39:43
    #6
    Esnaf degilim hocam üniversiteli işsizim fakat içimi dökmek istedim yanlış anlamayın iş başvurusu yaptıgım yerlerden biri döndü. Yarın aramam lazım fakat telefon faturamı dahi ödeyemedigim için arama yapamıyorum hayat çok garip varsa işlerinize talibim pc başındayım.
  • 01-05-2026, 16:42:13
    #7
    hocam bir an önce bir şey olmasını bekliyorum yani millet 8 küsürden altın aldı altını zarar ettiği için bozmak istemiyor bozmak istemedikçe piyasa güzel bir para girişi gerçekleşmiyor. ya bir an önce devalüasyon olacak işler rayına girecek ya da bir yerden çok yüklü para girecek piyasaya başka çaresi kalmadı
  • 01-05-2026, 16:42:38
    #8
    primey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Esnaf degilim hocam üniversiteli işsizim fakat içimi dökmek istedim yanlış anlamayın iş başvurusu yaptıgım yerlerden biri döndü. Yarın aramam lazım fakat telefon faturamı dahi ödeyemedigim için arama yapamıyorum hayat çok garip varsa işlerinize talibim pc başındayım.
    Hayırlı olsun inşallah, whatsapptan arayın
  • 01-05-2026, 16:43:48
    #9
    Dio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Esnaf ve eticaret yapan arkadaşlar işler ne durumda...
    Piyasa çok garip, her sektörün en devleri en büyükleri e-ticarete girdi ve girmeye devam ediyor canlı şahidiyim. Al-sat yapan e ticaret firmaları için kötü haber artık üreticiler sahada. Vade günleri üreticileri etkilemiyor ve fiyatta esnek olabiliyorlar. Tekelleşiyoruz