hocam bir an önce bir şey olmasını bekliyorum yani millet 8 küsürden altın aldı altını zarar ettiği için bozmak istemiyor bozmak istemedikçe piyasa güzel bir para girişi gerçekleşmiyor. ya bir an önce devalüasyon olacak işler rayına girecek ya da bir yerden çok yüklü para girecek piyasaya başka çaresi kalmadı