• 01-05-2026, 10:06:40
    #1
    Eskiden gmail yoktu alan çoktu şimdi gmail çok alan yok . Galiba eskisi kadar ihtiyaç olmuyor gmaillere 🙂
  • 01-05-2026, 10:08:54
    #2
    daha bismillah 5 gün olmuş kayıt olalı önce senin birşeyler alman lazım ki ticaret yapasın şimdi anladım soru ayağına satış yapma peşindesin reportladım

    https://www.r10.net/mail-hizmetleri/...satiyorum.html burada zaten uyarmışlar

    Üyelerin Konu Açma Şartları;
    • Ticari konu açmak isteyen Kullanıcı en az 1 aylık üye olmalı
    • Ticari konu açmak isteyen Kullanıcı minimum 5 ticaret ( itrader ) puanına sahip olmalı
    • Yukarıdaki işlemleri beklemeden doğrudan ticaret yapmak isteyen yeni kullanıcıların güven vermeleri açısından 1 Yıllık Platin Üyelik ya da Kurumsal veya Kurumsal Plus üyelik satın almaları gerekmektedir.
    Premium Üyelik almak isterseniz BURADAN online olarak satın alabilirsiniz. Satın aldıktan sonra Premium Üyelik hesabınıza otomasyon tarafından anında tanımlanır ve istediğiniz kategoride Ticari Konu açarak ticaret yapmaya başlayabilirsiniz.

    Online olarak Kredi Kartı ile satın alım haricinde Banka Havale/Fast yöntemi ile satın almak istiyorsanız Anılcan isimli yetkilimize PM (Özel Mesaj) gönderebilirsiniz.
  • 01-05-2026, 10:11:46
    #3
    Kaç adet mailin var yiğidim ?
  • 01-05-2026, 10:12:47
    #4
    Mail her zaman lazım olur, Memnun olan ticaretini aynı kişi ile sürdürüyor
  • 01-05-2026, 10:19:04
    #5
    Sen Gmaili diyorsun bedava sıfır hakiki deri ayakkabı satıyorum hava da gitmesi gerek ama gitmiyor para yok milleti egoonomi iyi değil

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu...sik-rahat.html
  • 01-05-2026, 11:05:40
    #6
    Piyasadan ucuza satarsan alıcı bulursun