Neden alıcı yok
5
●440
- 01-05-2026, 10:06:40Eskiden gmail yoktu alan çoktu şimdi gmail çok alan yok . Galiba eskisi kadar ihtiyaç olmuyor gmaillere 🙂
- 01-05-2026, 10:08:54daha bismillah 5 gün olmuş kayıt olalı önce senin birşeyler alman lazım ki ticaret yapasın şimdi anladım soru ayağına satış yapma peşindesin reportladım
https://www.r10.net/mail-hizmetleri/...satiyorum.html burada zaten uyarmışlar
Üyelerin Konu Açma Şartları;- Ticari konu açmak isteyen Kullanıcı en az 1 aylık üye olmalı
- Ticari konu açmak isteyen Kullanıcı minimum 5 ticaret ( itrader ) puanına sahip olmalı
- Yukarıdaki işlemleri beklemeden doğrudan ticaret yapmak isteyen yeni kullanıcıların güven vermeleri açısından 1 Yıllık Platin Üyelik ya da Kurumsal veya Kurumsal Plus üyelik satın almaları gerekmektedir.
Online olarak Kredi Kartı ile satın alım haricinde Banka Havale/Fast yöntemi ile satın almak istiyorsanız Anılcan isimli yetkilimize PM (Özel Mesaj) gönderebilirsiniz. - 01-05-2026, 10:19:04Sen Gmaili diyorsun bedava sıfır hakiki deri ayakkabı satıyorum hava da gitmesi gerek ama gitmiyor para yok milleti egoonomi iyi değil
https://www.r10.net/alisveris-bolumu...sik-rahat.html