Konu
Neden alıcı yok
01-05-2026, 10:06:40
#1
Babayev200
Eskiden gmail yoktu alan çoktu şimdi gmail çok alan yok . Galiba eskisi kadar ihtiyaç olmuyor gmaillere 🙂