• 30-04-2026, 15:47:27
    #1
    Arkadaşlar 50 cc scooter motorumun lastik havası inik gibiydi netten baktım 35 psi diyo ama bence mümkün değil petrolde havayı taktım 2 psi diyodu 6 psi ye gelince patlayacak gibi oldu lastik 35 mümkün değil bence sizce kaç olmalı
  • 30-04-2026, 15:52:33
    #2
    Hocam 31-32 psi mi ne yapmıştım ben sanırım.
  • 30-04-2026, 15:57:56
    #3
    ReplayMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 31-32 psi mi ne yapmıştım ben sanırım.
    Hocam 6 psi yaptım patlayacak gibi oldu
  • 30-04-2026, 15:59:19
    #4
    calculus07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 6 psi yaptım patlayacak gibi oldu
    Makine arızalıdır hocam.
  • 30-04-2026, 16:00:41
    #5
    ReplayMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Makine arızalıdır hocam.
    Hayır hocam ya bir sürü araba geldi şişirdi doğru yaptı
    Birde arabyla mptprun aynı olmaso şmksnsz bence arabayı 33 psi yapıyom ben
  • 30-04-2026, 16:09:19
    #6
    calculus07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar 50 cc scooter motorumun lastik havası inik gibiydi netten baktım 35 psi diyo ama bence mümkün değil petrolde havayı taktım 2 psi diyodu 6 psi ye gelince patlayacak gibi oldu lastik 35 mümkün değil bence sizce kaç olmalı
    28 fln diye biliyom ben bende de 50 cc var
  • 30-04-2026, 16:21:18
    #7
    calculus07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır hocam ya bir sürü araba geldi şişirdi doğru yaptı
    Birde arabyla mptprun aynı olmaso şmksnsz bence arabayı 33 psi yapıyom ben
    meksec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    28 fln diye biliyom ben bende de 50 cc var
    Yok hocam bende 31 yaptım bakın arkadaşta demiş.
  • 30-04-2026, 20:32:18
    #8
    Ön 28 arka 33 hocam