Arkadaşlar 50 cc scooter motorumun lastik havası inik gibiydi netten baktım 35 psi diyo ama bence mümkün değil petrolde havayı taktım 2 psi diyodu 6 psi ye gelince patlayacak gibi oldu lastik 35 mümkün değil bence sizce kaç olmalı
28 fln diye biliyom ben bende de 50 cc var