• 24-04-2026, 18:35:16
    #10
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Metamask ve PancakeSwap Borsasını Metamask'a Tanımlayın. Global Borsa Olmadan Spot Olarak Al Sat Yapabilirsiniz PancakeSwap Üzerinden.
    https://pancakeswap.finance/swap

    Parayı Bankaya Çekerken Sadece Global Borsa ve TR Borsa Kullanırsınız.
    Pancakeswap merkeziyetsiz değil hocam, bnb alt yapısında binance'ye bağlı kuruldu, çokta güvenmeyin.
    Arkadaşa önerim bir ledger alması yönünde olur eğer sürekli alım satım yapıyorsa.
  • 24-04-2026, 18:41:27
    #11
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Metamask ve PancakeSwap Borsasını Metamask'a Tanımlayın. Global Borsa Olmadan Spot Olarak Al Sat Yapabilirsiniz PancakeSwap Üzerinden.
    https://pancakeswap.finance/swap

    Parayı Bankaya Çekerken Sadece Global Borsa ve TR Borsa Kullanırsınız.
    Hocam bunlar için okxtr global harici hangileri var

    Aktashalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bitget iyidir Hocam
    bitget tr para transferi yapabiliyor muyuz
  • 24-04-2026, 18:47:20
    #12
    PropJoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pancakeswap merkeziyetsiz değil hocam, bnb alt yapısında binance'ye bağlı kuruldu, çokta güvenmeyin.
    Arkadaşa önerim bir ledger alması yönünde olur eğer sürekli alım satım yapıyorsa.
    @A.AY;anlatmak istedigi su, senin borsa hesabin her an kapanabilir.
    Metamask gibi cuzdanda parani tutu diyor, ayni sekilde swapla al sat yaparsin diyor pancake merkeziyetci olup olmamasi onemli degil. Para sonucta senin cuzdanda. Sonucta sen swap ile bir emir veriyorsun ve sonucta islem gerceklestiginde senin metamask cuzdaninda hersey guncelleniyor gerceklesiyor asla kapanma durumu olmaz

    Tabi ledger cuzdan da tercih edilebilir ama cok da gerek yok
  • 24-04-2026, 19:41:36
    #13
    PropJoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pancakeswap merkeziyetsiz değil hocam, bnb alt yapısında binance'ye bağlı kuruldu, çokta güvenmeyin.
    Arkadaşa önerim bir ledger alması yönünde olur eğer sürekli alım satım yapıyorsa.
    Parani PancakeSwap ta tutmayacaksin ki? 1 dakikada parani dilediğin coine çevirip yada usdt ile dilediğin coini alıp parayi geri Metamaska atacaksın. Sonra da Pancakeswap ağ bağlantısını Metamasktan kaldiracaksin.
    Binance dahil olmak üzere tüm borsalardan 100 kat daha güvenlidir. Ama bir şartla. Metamask cüzdan kelimelerini güvenli yerde saklayacaksın. Yoksa parani çalarlar.

    @PropJoe; Ek olarak paranı tuttuğun başka hiç bir siteye borsaya metamask hesabında ağ izni vermeyeceksin. Yoksa yine paranı çalarlar.
    2022 de bir ev satıp parasını cake coine yatirdim. Tüm param Metamaskta. Ve Metamask cüzdan kelimelerim de şeytanın bulamayacağı bir güvenlikte saklı. Önlemini güzel alirsan parana hiç birşey olmaz. Binance den 50 kat daha güvenlidir bence.
  • 24-04-2026, 19:50:31
    #14
    Binance hocam benim kullandığım memnunum.
  • 25-04-2026, 08:56:14
    #15
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parani PancakeSwap ta tutmayacaksin ki? 1 dakikada parani dilediğin coine çevirip yada usdt ile dilediğin coini alıp parayi geri Metamaska atacaksın. Sonra da Pancakeswap ağ bağlantısını Metamasktan kaldiracaksin.
    Binance dahil olmak üzere tüm borsalardan 100 kat daha güvenlidir. Ama bir şartla. Metamask cüzdan kelimelerini güvenli yerde saklayacaksın. Yoksa parani çalarlar.

    @PropJoe; Ek olarak paranı tuttuğun başka hiç bir siteye borsaya metamask hesabında ağ izni vermeyeceksin. Yoksa yine paranı çalarlar.
    2022 de bir ev satıp parasını cake coine yatirdim. Tüm param Metamaskta. Ve Metamask cüzdan kelimelerim de şeytanın bulamayacağı bir güvenlikte saklı. Önlemini güzel alirsan parana hiç birşey olmaz. Binance den 50 kat daha güvenlidir bence.
    Bana göre metamaskta güvenli değil hocam, key vs unutulduğunda ciddi problem yaratabilir, ha sıradan pancakeswap, binance, okx, bybit gibi yerler güvenilir mi? tabiki değil bunlar daha sakat.
    Bana göre en güveniliri ledger veya türevi fiziki soğuk cüzdanlar, tabi bununda network bağlantılarını düzgün yapmanız gerekir, harici uygulamalara bununla girmemek iyidir.
    Bunlar kendi şahsi fikirlerim, sizin fikirlerinize de saygı duyuyorum sevgiler.
    Edit : Burda yanlış anlaşılma olmasın, bir tarafı kötülüyor veya diğer tarafı övmüyorum, sadece bana göre doğru olanları yazdım, yine de değerlendirmek kullanan kişiye kalmış.