• 23-04-2026, 23:36:13
    #10
    DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu hastalığın sebebi hayvansal gıdalardan dolayı mıdır
    fazla protein tüketiminden kaynaklı hocam, bakla dahi de olsa , ürik asit seviyesini yükseltiyor ardından vücutta mikropa ( enfeksiyona) sebep oluyor ayaklar cok fazla sisiyor önüne gecilmez ise ölüme kadar götürüyor
  • 23-04-2026, 23:40:42
    #11
    Bence siz bir doktora gidin hocam.
    Ben sebze ile gayet iyi doyuyorum şahsen.