bu hastalığın sebebi hayvansal gıdalardan dolayı mıdır
fazla protein tüketiminden kaynaklı hocam, bakla dahi de olsa , ürik asit seviyesini yükseltiyor ardından vücutta mikropa ( enfeksiyona) sebep oluyor ayaklar cok fazla sisiyor önüne gecilmez ise ölüme kadar götürüyor