• 18-04-2026, 01:00:01
    #1
    Merhabalar şarjlı oto yıkama alıp, Gerçekten memnun kalıp tavsiye edenler varmı? Kullandığınız ürün nedir? Memnun musunuz? Marka ve model tavsiyeniz varmı?
  • 18-04-2026, 01:17:47
    #2
    Ben pttavm den 2800 tl sözde özellikleri yüksek diye birtane aldım ürüm 15 gün sonra elime ulaştı ve gelen ürün ile aldığım ürün ile hiç bir alakası bile yoktu genede bakayım iyiyse kullanırım gene dedim ancak üründe bozuktu ve iade ettim bilindik marka almanı tavsiye ederim iade ettim ve bosch easy aquatak 120 basınçlı yıkama makinası aldım müsait bir yer olursa kullanırım oldukça iyi tek eksiği şarjlı değil onada çözüm şöyle çözmeyi düşünüyorum 12 220 çeviren aparatlar var araça alıp takıp o şekilde her yerde kullanabilecem ürünü daha yeni aldım basıncıda oldukça tatmin edici markadan kaliteden şaşmayacaksın bunu bir daha anlamış oldum
  • 18-04-2026, 01:46:01
    #3
    EchoBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben pttavm den 2800 tl sözde özellikleri yüksek diye birtane aldım ürüm 15 gün sonra elime ulaştı ve gelen ürün ile aldığım ürün ile hiç bir alakası bile yoktu genede bakayım iyiyse kullanırım gene dedim ancak üründe bozuktu ve iade ettim bilindik marka almanı tavsiye ederim iade ettim ve bosch easy aquatak 120 basınçlı yıkama makinası aldım müsait bir yer olursa kullanırım oldukça iyi tek eksiği şarjlı değil onada çözüm şöyle çözmeyi düşünüyorum 12 220 çeviren aparatlar var araça alıp takıp o şekilde her yerde kullanabilecem ürünü daha yeni aldım basıncıda oldukça tatmin edici markadan kaliteden şaşmayacaksın bunu bir daha anlamış oldum
    Aynı cihazı almışız hocam
    Köpük işini ne yapıyorsun çok sulu atıyor
  • 18-04-2026, 01:49:16
    #4
    r10maina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı cihazı almışız hocam
    Köpük işini ne yapıyorsun çok sulu atıyor
    5 lt hazır köpük aldım balkonda sandalyeyi yıkadım test için iyi gözüküyordu ancak daha aracımı yıkamak nasip olmadı