r10maina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı cihazı almışız hocam
Köpük işini ne yapıyorsun çok sulu atıyor
5 lt hazır köpük aldım balkonda sandalyeyi yıkadım test için iyi gözüküyordu ancak daha aracımı yıkamak nasip olmadı