Problem ben de mi yoksa R10 da mı?
9
●260
- 18-04-2026, 00:42:44Üyeliği durdurulduSorun hostingde bence..ilker0x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-04-2026, 00:51:50Şuan bende gayet iyi ama 1.000 lik paket var. Vodafone
Bence forum kaynaklı değil. - 18-04-2026, 01:05:26Üyeliği durdurulduKimden kaynaklı? Bence forumun barındıridığı hostingden. "Number of Processes" hemen hemen %100'e yaklaşmış o yüzden olabilir.orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle