• 18-04-2026, 00:33:00
    #1
    Arkadaşlar şu an r10 aşırı yavaş çalışıyor. Diğer sitelerde sıkıntı yok sadece r10 da problem yaşıyorum. Ayrıca Ben de çok sık r10'a girememe, ulaşılamama vb sıkıntılar yaşıyorum. Ne yaparsam düzelir? ŞU AN FELAKET BİR YAVAŞLIK VAR R10 DA ben de
  • 18-04-2026, 00:34:10
    #2
    Bende de var yavaşlık
  • 18-04-2026, 00:36:24
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Yine Türk Telekom sorunu. (!)
  • 18-04-2026, 00:36:38
    #4
    Dün geceden beri aynı,cloud dan dolayı sanırım yarım saattir doğrulama yapamadım bile girişte
  • 18-04-2026, 00:42:44
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ilker0x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün geceden beri aynı,cloud dan dolayı sanırım yarım saattir doğrulama yapamadım bile girişte
    Sorun hostingde bence..
  • 18-04-2026, 00:45:14
    #6
    Evet yavaşlık bende de mevcut
  • 18-04-2026, 00:45:40
    #7
    forumda hız sorunu var evet
  • 18-04-2026, 00:51:50
    #8
    Şuan bende gayet iyi ama 1.000 lik paket var. Vodafone

    Bence forum kaynaklı değil.
  • 18-04-2026, 01:05:26
    #9
    Üyeliği durduruldu
    orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan bende gayet iyi ama 1.000 lik paket var. Vodafone

    Bence forum kaynaklı değil.
    Kimden kaynaklı? Bence forumun barındıridığı hostingden. "Number of Processes" hemen hemen %100'e yaklaşmış o yüzden olabilir.