Konu
Problem ben de mi yoksa R10 da mı?
18-04-2026, 01:05:26
#9
tiscali
Üyeliği durduruldu
orhansinane adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şuan bende gayet iyi ama 1.000 lik paket var. Vodafone
Bence forum kaynaklı değil.
Kimden kaynaklı? Bence forumun barındıridığı hostingden. "Number of Processes" hemen hemen %100'e yaklaşmış o yüzden olabilir.