Arkadaşlar şu an r10 aşırı yavaş çalışıyor. Diğer sitelerde sıkıntı yok sadece r10 da problem yaşıyorum. Ayrıca Ben de çok sık r10'a girememe, ulaşılamama vb sıkıntılar yaşıyorum. Ne yaparsam düzelir? ŞU AN FELAKET BİR YAVAŞLIK VAR R10 DA ben de