• 17-04-2026, 19:22:48
    #1
    Merhabalar son olaylardan sonra paparayı silmiştim telefonumdan, şuan sorun yaşayan var mı ? ne gibi özellikler aktif ? para çekme yatırma ,para gönderme alma ,internet alışverişi vs. Sizce kullanmaya devam etmeli miyim bu saatten sonra iş görür mü ne diyorsunuz? fikirlerinizi bekliyorum.
  • 17-04-2026, 19:25:19
    #2
    hocam altın gümüş platin alışveerişi bile yapıyorum tavsiye ederim bankalara oranla çok daha az oranları var YTD
  • 17-04-2026, 19:28:36
    #3
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Morfinafk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam altın gümüş platin alışveerişi bile yapıyorum tavsiye ederim bankalara oranla çok daha az oranları var YTD
    Fatura ödeme özelliği aktif mi?
  • 17-04-2026, 19:29:37
    #4
    Merhaba, "Sanal kartlar" düzelmedi halen, onun dışında bir sorun yok şuanda.
  • 17-04-2026, 19:30:38
    #5
    Kartlarım red veriyor çoğu uygulamada sanal kart yok.
  • 17-04-2026, 19:30:40
    #6
    aktif şahsi kartım var fiziksel
    pale100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, "Sanal kartlar" düzelmedi halen, onun dışında bir sorun yok şuanda.
  • 17-04-2026, 19:32:22
    #7
    SanaldaOgren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aktif şahsi kartım var fiziksel
    "Sanal Kartlar" diye belirttim hocam . Bende kullanıyorum sanal kartlar düzelmedi halen daha önceden 3 sanal kart oluşturduğum için yeni sanal kart oluşturma veya bunlar ile alışveriş yapamıyorum yakın vakitte düzelir inşallah
  • 17-04-2026, 20:08:09
    #8
    papara emlak katılım bankasına geçti, kullanmaya devam edebilirsiniz.