Merhabalar son olaylardan sonra paparayı silmiştim telefonumdan, şuan sorun yaşayan var mı ? ne gibi özellikler aktif ? para çekme yatırma ,para gönderme alma ,internet alışverişi vs. Sizce kullanmaya devam etmeli miyim bu saatten sonra iş görür mü ne diyorsunuz? fikirlerinizi bekliyorum.