Hocam çok geçmiş olsun, alkol vs olduğundan arkadaşınız zaten yüzde yüz suçlu oluhyor üstüne bir de siz kullandığınız için ayrıca suçlu.
tiktakı devamlı kullanan birisi olarak size söyleceğim 200 bin civarına yırtmışsınız.
şu an dava vs olursa onlar da bu durumu öne sürecektir. Yani bu paradan kurtuluş yok gibi bir şey.
şu an yapılması gereken müşteri ilişkileri ile iletişime geçip ödeme için kolaylık ve indirim istemeniz olacaktır.
ben de yaklaşık 3-4 ay önce bir kaza yapmıştım. bir motorlu bana çarpıp kaçmıştı. Aracın sol ön kısmında bir ezilme oldu ve far çatlamıştı. Yani kendi aracım olsa yaptırmazdım bile o derece bir kazaydı. Ona bile 120 bine yakın bir şey çıkartmışlardı. Sonra iletişime geçip 50bine kadar düşürdüler.
Müşteri hizmetleri ile iletişime geçmenizi öneririm.