Merhaba arkadaşlar, tiktaktan araba kiraladık. arkadaşım ve ailesi ile birlikte takılmak için gezmeye gittik dönerken alkollü olduğu için ben sürüyordum bişeyoler oldu frenler tutmadı ve arkadan birisine çarptık. 1 sağ far kırıldı - kaput yamuldu - ön cam kırıldı başka cok fazla bişey yoktu. fotoğrafınıda buraya koyuyorum şimdi. 270bin tl hasar çıkmış 191k sadece değişimlere vermiş ne yapmalıyım sizce?
sigorta hiç birşeyi karşılamadı tutanağıda bilmeden kendi adıma tuttum.