• 11-04-2026, 14:49:42
    #1
    Cursor 'de API Kullanımı için Pro Üyelik mi istiyor?
    API Bağladım cursor üyeliği istiyor
  • 11-04-2026, 14:51:18
    #2
    Ücretsiz versiyonda harici API kullanamıyorsunuz kullanmak isterseniz Cursor'un ücretli aboneliğini almanız gerekiyor.
  • 11-04-2026, 14:52:42
    #3
    cemalgnlts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretsiz versiyonda harici API kullanamıyorsunuz kullanmak isterseniz Cursor'un ücretli aboneliğini almanız gerekiyor.
    Visual Code da çok zorluyor.
    Alternatif öneriniz var mı hocam cursor gibi
  • 11-04-2026, 14:52:47
    #4
    Kurumsal PLUS
    Yok. Roo Code vb eklenti ile kullanılıyor.
  • 11-04-2026, 15:14:29
    #5
    Symbolic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Visual Code da çok zorluyor.
    Alternatif öneriniz var mı hocam cursor gibi
    OpenCode denediniz mi bilmiyorum bir bakabilirsiniz. CLI, VSCode + CLI ve masaüstü uygulaması var.

    İlla Cursor kullanmanıza gerek yok kendi ortamınızı oluşturun. Cursor'un yaptığı diğer araçlar ile aynı şey AI ile proje yönetimini sağlamak ekstra özel bir şey yapmıyor. Her kullandığınız araç günün sonunda isteğinizi AI'ye iletip işi yaptırmak.

    Cursor ile Opus kullanıp, OpenCode ile de GLM veya farklı bir model kullanmak aynı deneyimi yansıtmaz.
  • 11-04-2026, 15:20:31
    #6
    cemalgnlts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    OpenCode denediniz mi bilmiyorum bir bakabilirsiniz. CLI, VSCode + CLI ve masaüstü uygulaması var.

    İlla Cursor kullanmanıza gerek yok kendi ortamınızı oluşturun. Cursor'un yaptığı diğer araçlar ile aynı şey AI ile proje yönetimini sağlamak ekstra özel bir şey yapmıyor. Her kullandığınız araç günün sonunda isteğinizi AI'ye iletip işi yaptırmak.

    Cursor ile Opus kullanıp, OpenCode ile de GLM veya farklı bir model kullanmak aynı deneyimi yansıtmaz.
    Siz ne önerirsiniz hocam api kullanımı için
  • 11-04-2026, 15:24:08
    #7
    Symbolic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz ne önerirsiniz hocam api kullanımı için
    Açıkçası ben önceden VSCode ile Kilo, RooCode, Claude Code gibi araçlar kullandım sonradan OpenCode'a geçtim VSCode içinde çalıştırıyorum GLM, Kimi ile işimi görüyor.
    VSCode kullanmıyorsanız masaüstü uygulaması da var OpenCode'un onu deneyebilirsiniz. Ancak VSCode'a alışmanız sizin için artı olur.

    O yüzden OpenCode'a bir bakın bir kaç proje geliştirin sonra beğenip beğenmediğinize karar verin.