Siz ne önerirsiniz hocam api kullanımı için
Açıkçası ben önceden VSCode ile Kilo, RooCode, Claude Code gibi araçlar kullandım sonradan OpenCode'a geçtim VSCode içinde çalıştırıyorum GLM, Kimi ile işimi görüyor.
VSCode kullanmıyorsanız masaüstü uygulaması da var OpenCode'un onu deneyebilirsiniz. Ancak VSCode'a alışmanız sizin için artı olur.
O yüzden OpenCode'a bir bakın bir kaç proje geliştirin sonra beğenip beğenmediğinize karar verin.