Selamlar arkadaşlar, günaydın.
Yurt dışı telefon almayı düşünüyorum. Bir takvim yılı içersinde, 4 ay fiziksel sim ve 4 ay e-sim şeklinde 8 ay kullanım hakkı oluyormuş. Şuan kullanmaya başlarsam ortalama kesinti yaşamadan 16 ay kullanabilecek miyim?
Telefonun, daha öncesinde kapanma ihtimali var mı? Yani şansa keder bir durum yaşanabilir mi? Değerli yorumlarınızı bekliyorum, sağlıcakla.
Yurt Dışı Telefon Hk.
7
●202
- 10-04-2026, 09:27:31Hocam şu an 8 ay 20 gün civarı var 3-5 gün de geç olsa desek birkaç hafta kapalı kalabilir yılsonu.
1 mayısda kullanmaya başlamak en garantisi - 10-04-2026, 09:27:47Evet hocam kullanabilirsiniz. Bu süre zarfında bir gecede kanun çıkmazsa tabi..
- 10-04-2026, 10:18:09Eğer isteyen olursa 1 aya yurtdışından geleceğim alabilirim

İsteyen olursa iletişime geçebilir - 10-04-2026, 10:35:20Efendim 2 ay kullanamazsın ama artık esimlerde böyle birşey var hat olmadan 12 ay internet yükleniyor sorun olmazCoolDad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
