• 10-04-2026, 09:23:23
    #1
    Selamlar arkadaşlar, günaydın.

    Yurt dışı telefon almayı düşünüyorum. Bir takvim yılı içersinde, 4 ay fiziksel sim ve 4 ay e-sim şeklinde 8 ay kullanım hakkı oluyormuş. Şuan kullanmaya başlarsam ortalama kesinti yaşamadan 16 ay kullanabilecek miyim?

    Telefonun, daha öncesinde kapanma ihtimali var mı? Yani şansa keder bir durum yaşanabilir mi? Değerli yorumlarınızı bekliyorum, sağlıcakla.
  • 10-04-2026, 09:24:57
    #2
    Takip
  • 10-04-2026, 09:27:31
    #3
    Hocam şu an 8 ay 20 gün civarı var 3-5 gün de geç olsa desek birkaç hafta kapalı kalabilir yılsonu.
    1 mayısda kullanmaya başlamak en garantisi
  • 10-04-2026, 09:27:40
    #4
    💚 R10.NET 💚
    1 Mayıs'ta kullanıma başlarsanız evet
  • 10-04-2026, 09:27:47
    #5
    👑Sr. Software Specialist
    Evet hocam kullanabilirsiniz. Bu süre zarfında bir gecede kanun çıkmazsa tabi..
  • 10-04-2026, 10:11:06
    #6
    Yıldan yıla sıfırlandığı için 2026 yılı tüm ay, 2027 yılı ise eylül'e kadar kullanma durumunuz olacak.

    Fakat hükümet bu yarın bir yasayla 4 aylık süreyi 15 güne, veya esimleri de muaf tutabilir.
  • 10-04-2026, 10:18:09
    #7
    Eğer isteyen olursa 1 aya yurtdışından geleceğim alabilirim
    İsteyen olursa iletişime geçebilir
  • 10-04-2026, 10:35:20
    #8
    Kurumsal PLUS
    CoolDad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar arkadaşlar, günaydın.

    Yurt dışı telefon almayı düşünüyorum. Bir takvim yılı içersinde, 4 ay fiziksel sim ve 4 ay e-sim şeklinde 8 ay kullanım hakkı oluyormuş. Şuan kullanmaya başlarsam ortalama kesinti yaşamadan 16 ay kullanabilecek miyim?

    Telefonun, daha öncesinde kapanma ihtimali var mı? Yani şansa keder bir durum yaşanabilir mi? Değerli yorumlarınızı bekliyorum, sağlıcakla.
    Efendim 2 ay kullanamazsın ama artık esimlerde böyle birşey var hat olmadan 12 ay internet yükleniyor sorun olmaz