Selamlar arkadaşlar, günaydın.

Yurt dışı telefon almayı düşünüyorum. Bir takvim yılı içersinde, 4 ay fiziksel sim ve 4 ay e-sim şeklinde 8 ay kullanım hakkı oluyormuş. Şuan kullanmaya başlarsam ortalama kesinti yaşamadan 16 ay kullanabilecek miyim?

Telefonun, daha öncesinde kapanma ihtimali var mı? Yani şansa keder bir durum yaşanabilir mi? Değerli yorumlarınızı bekliyorum, sağlıcakla.