• 03-04-2026, 17:04:36
    #1
    Merhaba arkadaşlar, Türkcell kullanıcısıydım illallah ettim ve yaklaşık 1-2 ay önce Vodafone faturalı sınırsız pakete geçtim 1235₺’ye. Voafone pay uygulamasına 750₺ hediye bakiye yükleyecekleri yazıyordu. 1 hafta sonra hâlâ yüklenmemişti ve aradım durumu anlattım vodafone payı aramamı istediler. Vodafone payı aradım onlarda Vodafone’u aramam gerektiğini söylediler. Böyle bir ona bir buna derken 3-4 gün içinde dönüş yapacağız dediler. 1 hafta geçti dönüş yok aradım geri müşteri hizmetleri talebi yanlış oluşturmuş dediler 2 gün içinde bakiyeniz yüklenecek dediler. 1 hafta geçti dönüş yok aradım tekrar ve Nisan’ın 2’sinde kesinlikle yatacak vs. dedielr. Bende faturamın bir kısmını bu parayla ödeyeceğimi ve yatırmamaları durumunda ödemeyeceğimi söyledim, şimdi baktım ve hâlâ yatırmamışlar. 750₺’nin peşinde koşmaktan yoruldum, artık onları aramak istemiyorum. Vodafone’dan çıkacağım fakat 12 ay taahhütüm var bunu gerekçe göstererek cayma bedeli veya fatura ödemeden vodafone’dan çıkabilir miyim?
    Bilgisi olan var mı bunları nereye şikayet edebilirim?
    Deprem zamanı olanlardan dolayı baya bi kuruldum bu operatörlere, 5G’ye geçtik diyorlar 1080P video izleyemiyorum. Fiyatlar desen uçuyor, hizmet sıfır. TV’de veya sosyal medyada operatör reklamı görünce kafayı sıyırıyorum.
  • 03-04-2026, 17:05:22
    #2
    Şikayetvar tüketici heyeti vs vs.
  • 03-04-2026, 17:06:21
    #3
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
    Şikayetvar mutlaka yazın
  • 03-04-2026, 17:11:13
    #4
    BTK’ya şikayet edebilir miyim arkadaşlar? Şikayetvarı düşündüm fakat bunları en çok sıkıntıya sokacak neresi olur şikayet etsem?
  • 03-04-2026, 17:12:51
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Şikayet vara yazın onlar sizin peşinize düşsün
  • 03-04-2026, 17:22:47
    #6
    Evde ve işte internet var bundan dolayı 170 TL'ye 10 gb'lik vodafone paketi kullanıyorum. İnsanlar neye güvenip 1-2k'lık paket alıyorlar anlam veremiyorum cidden.
  • 03-04-2026, 17:27:15
    #7
    Az önce aynı konu nedeniyle talep oluşturdum. Bakalım ne olacak..
  • 03-04-2026, 17:32:27
    #8
    Btk ya şikayet edeceksiniz. Görüşme tarihlerini de verin. İlk ay ücretsiz sözleşmeyi fesih edip farklı firmaya geçebilirsiniz diye biliyorum.
  • 03-04-2026, 17:36:37
    #9
    T3NGRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Btk ya şikayet edeceksiniz. Görüşme tarihlerini de verin. İlk ay ücretsiz sözleşmeyi fesih edip farklı firmaya geçebilirsiniz diye biliyorum.
    İlk ay geçti hocam fakat geçme sebebi kendileri. Geçen ayın 15i gibi nisanın 2sine yatacak dediler ama yatmadı zaman sorunuda bunlar yüzünden oluyor. Fatura ve cayma bedeli ödemeden çıkabilirmiyim bilgin var mı?