Merhaba arkadaşlar, Türkcell kullanıcısıydım illallah ettim ve yaklaşık 1-2 ay önce Vodafone faturalı sınırsız pakete geçtim 1235₺’ye. Voafone pay uygulamasına 750₺ hediye bakiye yükleyecekleri yazıyordu. 1 hafta sonra hâlâ yüklenmemişti ve aradım durumu anlattım vodafone payı aramamı istediler. Vodafone payı aradım onlarda Vodafone’u aramam gerektiğini söylediler. Böyle bir ona bir buna derken 3-4 gün içinde dönüş yapacağız dediler. 1 hafta geçti dönüş yok aradım geri müşteri hizmetleri talebi yanlış oluşturmuş dediler 2 gün içinde bakiyeniz yüklenecek dediler. 1 hafta geçti dönüş yok aradım tekrar ve Nisan’ın 2’sinde kesinlikle yatacak vs. dedielr. Bende faturamın bir kısmını bu parayla ödeyeceğimi ve yatırmamaları durumunda ödemeyeceğimi söyledim, şimdi baktım ve hâlâ yatırmamışlar. 750₺’nin peşinde koşmaktan yoruldum, artık onları aramak istemiyorum. Vodafone’dan çıkacağım fakat 12 ay taahhütüm var bunu gerekçe göstererek cayma bedeli veya fatura ödemeden vodafone’dan çıkabilir miyim?
Bilgisi olan var mı bunları nereye şikayet edebilirim?
Deprem zamanı olanlardan dolayı baya bi kuruldum bu operatörlere, 5G’ye geçtik diyorlar 1080P video izleyemiyorum. Fiyatlar desen uçuyor, hizmet sıfır. TV’de veya sosyal medyada operatör reklamı görünce kafayı sıyırıyorum.