T3NGRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Btk ya şikayet edeceksiniz. Görüşme tarihlerini de verin. İlk ay ücretsiz sözleşmeyi fesih edip farklı firmaya geçebilirsiniz diye biliyorum.
İlk ay geçti hocam fakat geçme sebebi kendileri. Geçen ayın 15i gibi nisanın 2sine yatacak dediler ama yatmadı zaman sorunuda bunlar yüzünden oluyor. Fatura ve cayma bedeli ödemeden çıkabilirmiyim bilgin var mı?