• 02-04-2026, 17:00:19
    #1
    Merhaba, iphone 14 pro cihazım var 3 yılı geçti ilk çıktığında almıştık, pasaport kayıtlı cihaz. Şimdi kayıt ücretleri çok yüksek, yeni bir telefon getirtsek bunu tekrar pasaport kaydı ödemeden kullanmanın bir yolu var mı?
  • 02-04-2026, 17:04:18
    #2
    R10 En Hızlı Yazılımcı 🚀
    Yok hocam maalesef.
    Çift Telefon edineceksiniz.
  • 02-04-2026, 17:05:53
    #3
    Değişim Belgesi: Yurt dışından veya yetkili servisten (Apple Store) cihazın arızalandığına dair resmî değişim belgesi alınmalıdır.
    Ancak bu şekilde yapabilirsiniz hocam sonra e devletten başvuru yapıp değiştirebiliyorsunuz kayıtı