Merhaba, iphone 14 pro cihazım var 3 yılı geçti ilk çıktığında almıştık, pasaport kayıtlı cihaz. Şimdi kayıt ücretleri çok yüksek, yeni bir telefon getirtsek bunu tekrar pasaport kaydı ödemeden kullanmanın bir yolu var mı?
Değişim Belgesi: Yurt dışından veya yetkili servisten (Apple Store) cihazın arızalandığına dair resmî değişim belgesi alınmalıdır.
Ancak bu şekilde yapabilirsiniz hocam sonra e devletten başvuru yapıp değiştirebiliyorsunuz kayıtı