Merhaba, iphone 14 pro cihazım var 3 yılı geçti ilk çıktığında almıştık, pasaport kayıtlı cihaz. Şimdi kayıt ücretleri çok yüksek, yeni bir telefon getirtsek bunu tekrar pasaport kaydı ödemeden kullanmanın bir yolu var mı?