baalcim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tema hakkında değerlendirme R10+
21
●470
- 01-04-2026, 03:32:04bende diyorum ne ara bu kadar kodladırabelscomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
baya bi açığı vardır haberin olsun php ise*
- 01-04-2026, 03:33:29Sabahki konudan sonra hiç durmadan devam ettim. Tema ai'ye kodu bana ait. Son revizeleri atıyorum işte ufaktan. Zamanla oturturum.fortext adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-04-2026, 03:36:29Allah kolaylık versin hocamrabelscomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siz enazından 3 4 birşey yapabilmişsiniz ben 3 aya yakındır aynı proje üstündeyim (öldüm) 1 hafta sürmez dedim suyum çıktı bazı eksikleri dışında (seo + mail) tamamlarsam yakında sunucam ya
- 01-04-2026, 03:38:37Hayırlı uğurlu olsun başarılar dilerim.fortext adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-04-2026, 03:40:26teşekkür ederim sanada aynı şekilde başarılar dilerim.rabelscomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-04-2026, 09:16:16Varsayılan olarak açık halini kullansanız daha güzel olabilir. Koyu hali hoşuma gitmedi.
baya bi açığı vardır haberin olsun php ise*