fortext adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende diyorum ne ara bu kadar kodladı baya bi açığı vardır haberin olsun php ise*
Sabahki konudan sonra hiç durmadan devam ettim. Tema ai'ye kodu bana ait. Son revizeleri atıyorum işte ufaktan. Zamanla oturturum.