Antigravity'de pro hesap olmasına rağmen limitler resmen çöp olmuş durumda. Nasıl çözeriz bir yol var mı arkadaşlar?
ya da farklı open source ne önerirsiniz
Antigravity'e ne oldu böyle? Limitler acayip düştü
15
●630
- 31-03-2026, 02:42:29
- 31-03-2026, 02:56:16Açtılar muslukları eğittiler eğittiler yapay zekaları şimdi muslukları kısacaklar full paralı yapıcaklar herşeyi bütün yapay zekalar aynı şeyi yapcak.
- 31-03-2026, 03:00:52https://github.com/jlcodes99/cockpit...n/README.en.md
Bu hesap yöneticisi gibi bir şey.
ben bunu kullanıyorum Codex CLI ile.
10 tane chatgpt hesabı açtım hotmaille, haftalık limiti bitince diğer hesaba geçiyorum. gayette hızlı ve kodlaması fena değil. gpt-5.4 kullandırıyor. 3-4 gün önce gpt-5.4-codex de açıktı ama kapattılar free'lere.
yetmezse istediğim kadar hesap açar eklerim, mail çok
ya da 75-100 liraya 3-4 tane pro hesabı alıp da kullanılabilir. - 31-03-2026, 03:24:25hocam bunu nasıl kurarız antigravtiye birde ana kişisel hesabımı ekleyeceğim bir şey olur mu 1 pro var 10 tane falan düz hesap yeterli mi acaba?OktayDurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-03-2026, 03:28:15https://github.com/jlcodes99/cockpit-tools/releasesselimcanengin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
buradan işletim sisteminize uygun olanı kurun, daha sonra antigravity sekmesindeki artı butonuna tıklayarak oauth ile çok basit bir şekilde hesaplarınızı ekleyin.
Ama antigravity'de bunu denemedim. Aşağıdakini kullanıyordum.
https://github.com/lbjlaq/Antigravity-Manager
