• 31-03-2026, 04:22:46
    #10
    OktayDurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://github.com/jlcodes99/cockpit...n/README.en.md
    Bu hesap yöneticisi gibi bir şey.

    ben bunu kullanıyorum Codex CLI ile.
    10 tane chatgpt hesabı açtım hotmaille, haftalık limiti bitince diğer hesaba geçiyorum. gayette hızlı ve kodlaması fena değil. gpt-5.4 kullandırıyor. 3-4 gün önce gpt-5.4-codex de açıktı ama kapattılar free'lere.
    yetmezse istediğim kadar hesap açar eklerim, mail çok

    ya da 75-100 liraya 3-4 tane pro hesabı alıp da kullanılabilir.
    Ben vstudioda codex eklentisi ile chatgpt business hesabıma giriş ypatım gpt-5.4-codex gözükmüyor Acaba bir ayarı mı var açmak için?
  • 31-03-2026, 04:24:20
    #11
    Emphatic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben vstudioda codex eklentisi ile chatgpt business hesabıma giriş ypatım gpt-5.4-codex gözükmüyor Acaba bir ayarı mı var açmak için?
    vs code'da hiç codex kullanmadım hocam. codex cli'de dener misin?
  • 31-03-2026, 09:07:01
    #12
    Aynı durumdan bende şikayetçiyim ne saçma işe çevirdiler sürekli ekstra kredi mi alacaz böyle iş ilerlesin diye anlamadım.
  • 31-03-2026, 09:11:26
    #13
    ağzımıza balı çaldılar şimdi kısmaya başladılar sora video kısmını kapatıyor. antigravity limitleri baya kıstı bakalım daha neler olacak.
  • 31-03-2026, 10:08:52
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Emphatic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben vstudioda codex eklentisi ile chatgpt business hesabıma giriş ypatım gpt-5.4-codex gözükmüyor Acaba bir ayarı mı var açmak için?
    5.4 codex çıkmadı daha diye biliyorum, ben Copilot PRO kullanıyorum valla kafam rahat aynı zamanda satıyorum da incelemek istersen linki bırakıyorum tıkla


  • 31-03-2026, 12:32:53
    #15
    mistarin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5.4 codex çıkmadı daha diye biliyorum, ben Copilot PRO kullanıyorum valla kafam rahat aynı zamanda satıyorum da incelemek istersen linki bırakıyorum tıkla


    Zaten senden aldım copilot hizmetini ancak şu an hiç bir özelliği kullanamıyorum. Telegramdan yazdığımda da çok yardımsever cevaplar alamadığım için açıkcası yazmadım da daha. Sattığınız ürün ile ilgili yardımcı olmak isterseniz veya mevcut güncellemerden kullanıcılarınızı bilgilendirmek isterseniz Xaurus telegramdan yazabilirseniz sevinirim.
  • 31-03-2026, 18:44:38
    #16
    Bu programın Antigravity (google) tarafından pek hoş karşılanmadığını, yaptıgım araştırmalar sonrası tespit ettim. Gmail hesapları 403 hatası verip Antigravity tarafında banlanıyormuş. Bu sebeple kullanacak arkadaşlar bunu göz önünde bulundurarak kullansın derim.