• 29-03-2026, 15:53:57
    #1
    Merhaba R10,
    Site pasifdir, teşekkürler.
    değerlendirir misiniz?
    Tamamen kendim yaptım.
    @Saitama; abi senin yorumunda önemli
    NOT: Lütfen alıntı, site adı vb. geçirmeyiniz.
  • 29-03-2026, 15:56:08
    #2
    İş yapar emek verilirse hocam. Hayırlı olsun.
  • 29-03-2026, 15:57:30
    #3
    elbet proje dönüşebilir sadece bence dark yerine daha güven veren ferah renkler kullanmanızı tavsiye ederim.
  • 29-03-2026, 15:58:53
    #4
    okedoke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elbet proje dönüşebilir sadece bence dark yerine daha güven veren ferah renkler kullanmanızı tavsiye ederim.
    Hocam beyaz tema ekledim berbar oldu ondan geri bu renklere döndüm.
    Bunları seçme sebebim ise çalıştıkları ortama uyum sağlamaları
  • 29-03-2026, 16:08:00
    #5
    💚 R10.NET 💚
    ELlerinize sağlık, emek verilerek hazırlanmış. Çok beğendim.
  • 29-03-2026, 16:11:14
    #6
    Kral senin bu sitelere cok alici cikar
    Altina ilgilenenler teklif atsin yaz bari.
    Berbat islevsiz tasarimlara 5k cekiyorlar
  • 29-03-2026, 16:14:37
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun hocam başarılar
  • 29-03-2026, 16:22:59
    #8
    Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kral senin bu sitelere cok alici cikar
    Altina ilgilenenler teklif atsin yaz bari.
    Berbat islevsiz tasarimlara 5k cekiyorlar
    Biz yapıcı onlar kazıkçı
    ExpertMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam başarılar
    teşekkürker hocam.
    @Saitama; gelene kadar spamlarım hadi ders yapacağım.
  • 29-03-2026, 16:32:46
    #9
    Hala güzel yorumlarınızı bekliyorum, teşekkürler hepinize