Merhaba R10,
Site pasifdir, teşekkürler.
değerlendirir misiniz?
Tamamen kendim yaptım.
@Saitama; abi senin yorumunda önemli
NOT: Lütfen alıntı, site adı vb. geçirmeyiniz.