• 29-03-2026, 15:49:11
    #1
    Dostlar selamlar,

    RTX 5070 ekran kartlı laptopum var. Premiere AE gibi programlar kullanıyorum nvidia studio falan ne işime yarar? Render süresini falan hızlandırıyor diyorlar da tam mevzuyu kavrayamadım.
    Var mı fikir sahibi?

    Teşekkürler.
  • 29-03-2026, 16:44:16
    #2
    Platin üye
    adobe uygulamalarını kullanıyorsanız Studio sürücü kurmanızı öneririm, teknik bilgiye sahip değilim ama gözlemlerim sonucu daha stabil olduğunu farkettim
  • 29-03-2026, 17:33:56
    #3
    NVIDIA Studio sürücüleri, Premiere ve After Effects gibi programlarda daha stabil çalışıp GPU kullanımını optimize ederek render ve önizleme performansını iyileştirir ama mucizevi bir hız artışı değil, daha çok stabilite + küçük performans kazancı sağlar.