Dostlar selamlar,
RTX 5070 ekran kartlı laptopum var. Premiere AE gibi programlar kullanıyorum nvidia studio falan ne işime yarar? Render süresini falan hızlandırıyor diyorlar da tam mevzuyu kavrayamadım.
Var mı fikir sahibi?
Teşekkürler.
Nvidia Studio mu rtx teknolojisini nasıl kullanıcam?
2
●52
- 29-03-2026, 16:44:16adobe uygulamalarını kullanıyorsanız Studio sürücü kurmanızı öneririm, teknik bilgiye sahip değilim ama gözlemlerim sonucu daha stabil olduğunu farkettim

