Dostlar selamlar,

RTX 5070 ekran kartlı laptopum var. Premiere AE gibi programlar kullanıyorum nvidia studio falan ne işime yarar? Render süresini falan hızlandırıyor diyorlar da tam mevzuyu kavrayamadım.
Var mı fikir sahibi?

Teşekkürler.