• 25-03-2026, 12:32:27
    #1
    Merhabalar;

    Yakın zamanda bir çekiliş yapma planımız var. Fakat belli bir meblağın üzerinde Milli Piyango'dan izin almak gerekiyor diye araştırdık. Bu konuda tecrübeli arkadaşlardan destek rica eder iyi çalışmalar dileriz.
  • 25-03-2026, 12:38:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yasal olarak öyle ama gerçekte çok önemsemiyorlar hocam, öyle Çağrı Taner gibi milyonlara hitap edecek bir çekiliş yapmıyorsanız pekte önemli değil izin olayı
  • 25-03-2026, 15:30:03
    #3
    baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yasal olarak öyle ama gerçekte çok önemsemiyorlar hocam, öyle Çağrı Taner gibi milyonlara hitap edecek bir çekiliş yapmıyorsanız pekte önemli değil izin olayı

    Teşekkür ederiz. Diğer arkadaşların da tecrübelerinden faydalanmak isteriz.