Merhabalar;

Yakın zamanda bir çekiliş yapma planımız var. Fakat belli bir meblağın üzerinde Milli Piyango'dan izin almak gerekiyor diye araştırdık. Bu konuda tecrübeli arkadaşlardan destek rica eder iyi çalışmalar dileriz.