Aylık 100 civarı fatura kesiyorum. Bilindik firmalara bakınca fiyatlar uçuk geliyor. İhtiyacım olan sistemi bir türlü bulamadım.
İsteklerim:
- API olmazsa olmaz.
- Sadece fatura keseceğim (ön muhasebeye ihtiyacım yok)
- E-arşiv gelen kutusu olmalı. Bazı firmalar bana e-arşiv kesiyor ve bunları görmem gerek. Birçok firmada bu yok.
Fiyatlar aylık 800-900TL + kontör ücreti. Bana fazla geliyor açıkçası. Bildiğiniz önerebileceğiniz bir firma varsa memnun olurum.
E-fatura portalı arıyorum
12
●250
- 25-03-2026, 12:21:11e-fatura mükellefi olmayanlar e-arsiv olarak keser.Huskar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz paraşüt kullanıyoruz gayet memnununuz yıllardır. - 25-03-2026, 12:24:53Valla öyle hocam. Kesiyorlar işte anlamıyorum. Sanırım basit usül olanlar bunlar.Huskar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paraşüt yeni bir paket çıkarmış yeni farkettim. bi bakayım hocamWixir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 25-03-2026, 12:26:51Merhabalar,
E-Arşiv sisteminde gelen kutusu diye yapı yoktur. Bu nedenle E-Fatura mükellefi olsanız da olmasanız da size kesilen e-arşiv faturalarını göremiyorsunuz.
E-Fatura Portalı için Trendyol E-Faturam ve QNB E-Dönüşüm sistemlerini önerebiliriz.
Konu ile ilgili danışmanlık hizmetimiz bulunmaktadır.
Detaylı bilgi almak için WhatsApp üzerinden bize ulaşabilirsiniz. - 25-03-2026, 12:28:51Teşekkürler. Gib sisteminde gelen e-arşivler gözüküyor. En azından bunları api ile kendi sistemine çeken bir firma vardır diye düşünüyorum.hakanevci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-03-2026, 12:29:52Ancak GIB sisteminde faturayı görüntüleyemiyorsunuz sadece temel bilgiler yer alıyor.bilimokur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-03-2026, 12:38:17e-ArÅŸiv gelen kutusu yoktur hocam. GIB'in kendisinde bile yok

Sadece Dijital Vergi Dairesindeki e-Arşiv faturalarım kısmından görebilirsiniz.
İhtiyacınızı karşılayacak bir fatura çözümü ile yardımcı olmak isteriz, ilgilenirseniz whatsapp üzerinden iletişime geçebilirsiniz. - 25-03-2026, 12:47:34hakanevci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleEvet sanırım dediğiniz şekilde. Şuan hali hazırda kullandığım bir yer var orayı kullanmaya devam edeceğim bu durumda (QNB). İlginiz için teşekkür ederim.AlbaySIMSEK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

