Aylık 100 civarı fatura kesiyorum. Bilindik firmalara bakınca fiyatlar uçuk geliyor. İhtiyacım olan sistemi bir türlü bulamadım.
İsteklerim:
- API olmazsa olmaz.
- Sadece fatura keseceğim (ön muhasebeye ihtiyacım yok)
- E-arşiv gelen kutusu olmalı. Bazı firmalar bana e-arşiv kesiyor ve bunları görmem gerek. Birçok firmada bu yok.
Fiyatlar aylık 800-900TL + kontör ücreti. Bana fazla geliyor açıkçası. Bildiğiniz önerebileceğiniz bir firma varsa memnun olurum.