• 23-03-2026, 18:52:42
    #1
    Merhabalar,
    8. Ayda düğünüm var ve ortalama 600-700 gr takı olacaktır.
    Şuan 4 milyon tl ye bir ev var evin emsalleri 5-5.5 milyon arasında değişiyor. Bölgede benzeri olmayan bir ev.Şuan evi alırsam 400 gr altın borçlanıp düğün zamanı borcumu vereceğim. Sizce mantıklı mı ?
  • 23-03-2026, 18:53:54
    #2
    Darbe yemeye hazırlanıyorsun.
  • 23-03-2026, 18:55:35
    #3
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Öyle yada böyle eksik çıkar kendin tamamlamak zorunda kalırsın, altınla borçlanılmaz
  • 23-03-2026, 18:57:00
    #4
    Altın bu kadar oynakken ve yükselişe meyil etmişken asla öyle bir hamle yapmayın.
  • 23-03-2026, 18:57:59
    #5
    Hemen al hiç düşünme çokta fazla borclanmiyorsun
  • 23-03-2026, 19:00:58
    #6
    Instagram mavi tik✅
    maşallah aşiret misiniz hocam
  • 23-03-2026, 19:02:03
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hemen alırım ben olsam
  • 23-03-2026, 19:05:14
    #8
    Eğer 600 700 gram altın beklentiniz varsa ve altını altınla ödeyecekseniz 400 gram borçlanmak sorun olmaz. Ama 400 gram altını para karşılığı ödeyeceğim derseniz her 1000 tl lik altın yükselişinde 400 bin tl fazla ödersiniz. Ama altın borçlanıp gelecek altınlarla öderseniz,eğerki birde daire fırsatsa düşünmeden alınır.
  • 23-03-2026, 19:06:19
    #9
    Bu kadar kendine güvenmen büyük hata. İnsanlar elbet düğüne gelir ama ya dediğin kadar olmazsa işte o zaman kendini sıkıntıya sokarsın. Atalarımız boşuna dememiş. Evdeki hesap çarşıya uymaz.