Arkadaşlar merhaba, youtube 4000 saat hizmeti için cihaz kiralamayı düşünüyorum.
Mesela aylık 30 kanala 4000 saat dolduracak kadar cihaz kiralasam alan olur mu ?
Tabii ki kiralayan kişi kar etmesi gerekecek. Bir anlamı kalmaz piyasa fiyatı ile aynı olursa.
ÖRN; 30 adet 4000 saat için 2250 Tl desek; 67500 TL yapmakta. Satış yapsa Her türlü 1,5 katı kazanabilir. Yada kendi kanallarında kullansa.
1000 abone içinde ben ekstra fiyat olarak 150-200 TL olarak düşündüm.
Cihaz kiralayacağım fakat hepsinin ilgilenmesi ve izletmesi bana ait olacak. Yani kiralayan kişi sadece panele girip kanal linkini iletecek o kadar.
Kiraladığı ay 30 kanalı geçmedi mi; kalan hakkını diğer ay da kullanabilecek. Maksimum 2 ay daha hakkını saklı tutabilirim.
Mantıklımıdır ?
Cihaz Kiralama Hakkında ?
9
●208
- 23-03-2026, 13:42:40
- 23-03-2026, 14:05:46HOCAM BU SİTEYİ KONTROL EDER MİSİNİZ
BURDA CİHAZ KİRALANIYOR
https://app.maxcloudphone.com/?ref=oeU8ICXYrN - 23-03-2026, 14:44:13Cihaz kiralamaktan kastım, yukarıda da söylediğim gibi cihazlara hiç bir şekilde erişim olmayacak. Sadece 30 adet kanalın 4000 saatini tamamlayacak kadar cihaz temin edeceğim.
Yani burada önemli olan 30 kanalın 30 günde tamamlanması. - 23-03-2026, 21:30:50Yani sen satılan 4000 saatlerin nasıl geldiğini düşünüyorsun bilmiyorum ancakBydesen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben zaten bununla yıllarca para kazandım. Bot olarak algılanmıyor çünkü hepsi farklı ip farklı internet.
Yani güzel yorumun için teşekkür ederim, ancak incelemeni çok isterim.