Arkadaşlar merhaba, youtube 4000 saat hizmeti için cihaz kiralamayı düşünüyorum.
Mesela aylık 30 kanala 4000 saat dolduracak kadar cihaz kiralasam alan olur mu ?
Tabii ki kiralayan kişi kar etmesi gerekecek. Bir anlamı kalmaz piyasa fiyatı ile aynı olursa.
ÖRN; 30 adet 4000 saat için 2250 Tl desek; 67500 TL yapmakta. Satış yapsa Her türlü 1,5 katı kazanabilir. Yada kendi kanallarında kullansa.
1000 abone içinde ben ekstra fiyat olarak 150-200 TL olarak düşündüm.
Cihaz kiralayacağım fakat hepsinin ilgilenmesi ve izletmesi bana ait olacak. Yani kiralayan kişi sadece panele girip kanal linkini iletecek o kadar.
Kiraladığı ay 30 kanalı geçmedi mi; kalan hakkını diğer ay da kullanabilecek. Maksimum 2 ay daha hakkını saklı tutabilirim.
Mantıklımıdır ?