Merhabalar,
R10 da bildiğimiz üzere konularda 24 saatte bir üste çıkarma tuşu var fakat bizde gözükmüyor o özellik için birşey mi almamız gerekiyor ya da neler yapmamız gerekmektedir bilgisi olan var mıdır?
R10 da konularımı nasıl üste çıkarabilirim
7
●134
- 21-03-2026, 15:44:48
- 21-03-2026, 15:46:08Üyeliği durduruldu
- 21-03-2026, 15:46:55Tamamdır ilgili yanıtlarınız için teşekkür ederiz herkese hayırlı bayramlar
- 21-03-2026, 15:57:17Merhaba
Premium Üyelik paketlerimizi inceleyebilir, satın alarak ayrıcalıklarından faydalanabilirsiniz.
İyi bayramlar dilerim - 21-03-2026, 16:38:43Tabi kısa süre içerisinde alım yapmaya düşünüyorum =)CodeDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle