Merhabalar,

R10 da bildiğimiz üzere konularda 24 saatte bir üste çıkarma tuşu var fakat bizde gözükmüyor o özellik için birşey mi almamız gerekiyor ya da neler yapmamız gerekmektedir bilgisi olan var mıdır?