• 20-03-2026, 18:00:19
    #1
    Merhaba herşey tamam açmayı çok istiyorum ama talep olur mu diye düşünüyorum forumlar eskisi gibi değil gibi aktiflik yok heryerde kitle kasmak da çok zor
  • 20-03-2026, 18:02:34
    #2
    Hocam nish bir isimde aç ihtiyacin varsa elimde 1 tane sağlam domain var aşırı foruma uygun ve kazançlı olur düşünürseniz doktortavsiyeleri.com.tr
  • 20-03-2026, 18:03:48
    #3
    BMedyaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam nish bir isimde aç ihtiyacin varsa elimde 1 tane sağlam domain var aşırı foruma uygun ve kazançlı olur düşünürseniz doktortavsiyeleri.com.tr
    Bende direk bi filmde geçen domain var
  • 20-03-2026, 18:05:01
    #4
    değerlendirebielceğin domainse olabilir
  • 20-03-2026, 18:06:16
    #5
    şahsen buradan başka foruma girmeyeli yıllar oldu r10la da tanışalı yaklaşık 1 yıl oldu herhalde eskiden kimlik olayı yüzünden üye olmamıştım
  • 20-03-2026, 18:07:41
    #6
    ceptenparakazan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şahsen buradan başka foruma girmeyeli yıllar oldu r10la da tanışalı yaklaşık 1 yıl oldu herhalde eskiden kimlik olayı yüzünden üye olmamıştım
    R10 bambaşka birşey yarışılmaz bence ama ne bilim heves işte 🥲
  • 20-03-2026, 18:10:06
    #7
    Boşa uğraş olur senin için 10 sene geriden geliyorsun
  • 20-03-2026, 18:10:20
    #8
    belirli bir konuda açmak mantıklı aslında ben yıllar önce açmıçtım bir heves hiç anlamadığım halde, birkaç gün uğraşmıştım adını bile unuttum şimdi ama blog tarzıydı alan adı falan almamıştım çünkü
  • 20-03-2026, 18:11:10
    #9
    ceptenparakazan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    belirli bir konuda açmak mantıklı aslında ben yıllar önce açmıçtım bir heves hiç anlamadığım halde, birkaç gün uğraşmıştım adını bile unuttum şimdi ama blog tarzıydı alan adı falan almamıştım çünkü
    Normal forum rank sistemi chat özel mesajlar treader sitemi vs