Merhaba
Öncelikle sizi Bilgilendireyim Şimdi forum sitesi eskisi gibi aktiflik yok üye topluluk toplamakta zor demişsiniz. zaten amacınız buysa hiç yapmayın ama
size guzel bir yol ve tavsiye vereyım
Blog haber teknoloji aklına ne gelirse piyasade ne varsa hiç brinde topluluk yok hocam
Nerede Topluluk: Sosyal medyada
Forum Açın Neden: Forum içerikleri hizli indexlenir index sorunu yaşamazsın aynı haber siteleri gibi blog siteleri film siteleri gibi içerik makele paylaşin
amacınız it cekmek olsun kullanıcıya fayda saglayan aranan kelimeler aaranan niş katagorileri koyun. bu size index + hit kazandıracak
Kesinlikle Yapmayın: Kesinlikle forum sitesi açıp konulari linkleri ziyaretcilere gizlemeyın milleti üyelige zorlamayın bırakın insanlar alışsın
Sonuç Olarak: Forum siteleri blog sitelerinden haber sitelerinden daha fazla hit ceker daha hızlı yukselır Oto oka b. indexler faydalıdır
backlik satarsıız Tanıtım Yazısı satarsınız Reklam alırsınız Sponsor alırsınız
Sonundaforum tutarsa ücretlibölümler oluşturur yada uyelıkle girilen alanlar oluşturabilirsiniz ama zamanla
İyi bayramlar
Forum açmayı düşünüyorum öneriler
16
●348
- 20-03-2026, 18:28:28Şuan rank sınırı olmasın mı diyorsunuzDursoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-03-2026, 18:50:37Trend olarak Doğru ama forumdaki düzeni onlarda kurmak imkânsız telegram Grubu mesela konular açıyorsun karma karışık oluyorbycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-03-2026, 18:52:00hİÇBİRŞEY KURSAGINIZDA KALMASIN BIRAKIN CANINIZ SIKILIRSAmrxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
BUNU İZLEYİN 3 VİDEOYUDA https://www.r10.net/r10-uyelerine-fi...post1090724194 O SİZİN YERİNİZE ÇÖZER HERŞEYİ - 20-03-2026, 18:52:02Kusura bakma ama bende çok denedim valla hatta organik günlük 1k hit ve 1200 üyeye ulaştım gitti öylemrxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam eskisi gibi değil şuan kategoriler falan ekleyebiliyorsun grupların içerisine çok farklı ama forum tadı vermez asla bizler için 😊ceptenparakazan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 20-03-2026, 18:57:50Ben kendim yazdım sc yi hazır değil bu aradaDursoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle