Yeni çıkacak Scriptimiz için Ücretsiz Lisanslama Sistemi arıyoruz.
Aradığımız özellikler:
1- Çoklu Domain Ekleme-Çıkarma
2-Birden Fazla Dosya Şifreleme
3- Şifrelenen Dosyaları Sunucuda Bulundurmama
4-Lisans Yasaklama Veya Aktif etme
5- Herhangi Bir Altyapıya ihtiyaç duymama (İoncube Tarzı İstemiyoruz)
Forumda 1 adet bu şekilde var ama 1 numaraları istek olmadığı için kullanamıyoruz.
Tavsiye Ettiğiniz sistemlerin Konu Linkini yazabilirsiniz.
Lisanslama Sistemi Aranıyor
4
●342
- 20-03-2026, 13:41:21Sıfırdan bizde yapabiliriz hocam ama hazır ücretsiz kurulu sistem arıyoruz. Belirttiğim gibi forumda var ama hepsi tek biyerde yok.juniordev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-03-2026, 19:08:31İoncube Loader gerektiriyor hocam, her müşterinin sunucunda olmayabilir.softinays adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle